Customer Success Manager

Oletko asiakaslähtöinen ja haluat tehdä töitä ihmisten kanssa kehittäen asiakaspalvelua?

Haluatko toimia keskeisessä roolissa kasvavassa kotimaisessa start-up yrityksessä? Jos tunnistat itsesi näistä, saatat olla etsimämme henkilö.

Haemme IDR Oy:lle innostunutta, ahkeraa ja asiakaslähtöistä Customer Success Manageria vastaamaan omista asiakkuuksista ja näiden kokonaisvaltaisesta hoitamisesta. Työ sisältää mm. uusien asiakkaiden käyttöönottojen koordinointia, käyttökoulutusta, käyttäjien seurantaa, asiakaspalvelua sekä lisämyyntiä.

Toivomme, että sinulta löytyy asiakaspalvelulähtöisyyttä, ”hands on” asennetta, erinomaiset vuorovaikutustaidot sekä energisyyttä, tulosnälkää ja motivoitunutta asennetta. Haluat olla mukana yhtiön kasvutarinassa mahdollistaen tämän omalla työpanoksellasi. Työ edellyttää, että puhut ja kirjoitat suomen kielen lisäksi sujuvasti englantia (ruotsin kielitaito katsotaan eduksi). Tämän lisäksi Excelin käyttö on sinulle tuttua. Tehtävään sopiva esim. kaupallisen alan koulutus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle työpaikan voimakkaasti kasvavassa nuorekkaassa kotimaisessa yhtiössä, jolla on valtava mahdollisuus kehittyä ja kasvaa myös Suomen rajojen ulkopuolella nykyaikaisessa ja mielenkiintoisessa markkinassa. Työ on vakituinen, mutta on myös mahdollista aloittaa osa-aikaisena esim. opiskelujen loppusuoralla (noin 1 vuosi valmistumiseen). Palkkaus muodostuu kuukausipalkasta, asiakastyytyväisyyden mittareihin perustuvista bonuksista sekä myyntikomissiosta nykyisille asiakkaille tehdystä lisämyynnistä.

Tiimissämme on tällä hetkellä kuusi henkilöä ja ennustamme henkilömäärän tuplaantuvan seuraavan vuoden aikana. Yhtiöllämme toimitilat Helsingissä Pohjois-Haagassa ja Espoossa Pohjois-Tapiolassa. Noin 90% työstä on mahdollista suorittaa etätyönä. Palkkaus tapahtuu heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mikäli kiinnostuit, lähetäthän hakemuksesi, CV:si sekä palkkatoiveesi osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Customer Success Manager”. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin suorahakukonsultti Henrik Haukanhovi, puh. 040 413 4909 tai IDR Oy:n Head of Customer Success, Henrik Niskanen, puh. 040 626 1991.

IDR Oy lyhyesti

IDR Oy kehitti IDR-laiterekisterin alun perin terveydenhuollon laiterekisteriksi ja kevään 2016 lanseerauksen jälkeen olemme laajentuneet palvelemaan lähes 100 asiakasta. Terveydenhuollon asiakkaiden lisäksi palvelemme mm. tietohallintoa, ravintoloita, rakennusteollisuutta, kiinteistöhuoltoa, liikennettä ja majoitusalaa. Vuoden 2019 aikana yhtiö on kasvanut voimakkaasti kotimaan markkinoilla sekä muodostanut strategisesti merkityksellisiä kumppanuussuhteita. Vuoden 2020 aikana tavoittelemme entistä kovempaa kasvua Suomessa sekä käynnistää laajentumisen kansainvälisesti valituilla markkinoilla.

IDR-laiterekisterin kuvaus

IDR-laiterekisteri on älykäs laitteiden ja muun kiinteän omaisuuden seurantajärjestelmä, joka muuttaa organisaation laitedatan oikeasti hyödynnettävään muotoon tuomalla tiedot reaaliaikaisesti henkilökunnan älypuhelimiin – helposti vain yhdellä kosketuksella. Organisaation johdon näkökulmasta IDR auttaa tehostamaan laitteiden käyttöä sekä luomaan kustannussäästöjä mm. elinkaarikustannusten analysoinnilla. Lisätiedot palvelusta www.idr.fi