Head of Customer Success

Oletko sinä tuleva Head of Customer Success?

Oletko asiakaslähtöinen ja haluat tehdä töitä ihmisten kanssa kehittäen asiakaspalvelua ja kasvattaen myyntiä? Haluatko toimia keskeisessä roolissa kasvavassa kotimaisessa start-up yrityksessä? Jos tunnistat itsesi näistä, saatat olla etsimämme henkilö.

Haemme IDR Oy:lle innostunutta, ahkeraa ja asiakaslähtöistä Head of Customer Successia vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan mm. uusien asiakkaiden käyttöönottojen koordinoinnista, asiakaspalvelusta ja asiakastyytyväisyyden varmistamisesta, lisämyynnistä nykyisille asiakkaille sekä koordinoinnista tuotekehityksen ja asiakkaiden välillä.

Toivomme, että sinulta löytyy asiakaspalvelulähtöisyyttä, ”hands on” asennetta, erinomaiset vuorovaikutustaidot sekä energisyyttä, tulosnälkää ja motivoitunutta asennetta. Haluat olla mukana yhtiön kasvutarinassa mahdollistaen tämän omalla työpanoksellasi. Työ edellyttää, että puhut ja kirjoitat suomen kielen lisäksi sujuvasti englantia (ruotsin kielitaito katsotaan eduksi). Tehtävään sopiva esim. kaupallisen alan koulutus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle vakituisen työpaikan voimakkaasti kasvavassa nuorekkaassa kotimaisessa yhtiössä, jolla on valtava mahdollisuus kehittyä ja kasvaa myös Suomen rajojen ulkopuolella nykyaikaisessa ja mielenkiintoisessa markkinassa. Palkattavan henkilön rooli tulee olemaan keskeinen yhtiön kasvun jatkuessa ja pääset osallistumaan yhtiön kehittämiseen kokonaisvaltaisesti. Palkkaus muodostuu peruspalkasta, asiakastyytyväisyyden mittareihin perustuvista bonuksista sekä myyntikomissiosta nykyisille asiakkaille tehdystä lisämyynnistä.

Tiimissämme on tällä hetkellä neljä henkilöä ja ennustamme henkilömäärän tuplaantuvan seuraavan vuoden aikana. Toimipisteemme sijaitsee Helsingissä Pohjois-Haagassa, mutta hyvin suuri osa työstä on mahdollista suorittaa etätyönä. Palkkaus tapahtuu heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mikäli kiinnostuit, lähetäthän hakemuksesi ja palkkatoiveesi osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi 25.8.2019 mennessä otsikolla ”Head of Customer Success”. Lisätietoa tehtävästä Henrik Haukanhovi, puh. 040 413 4909. 

IDR Oy lyhyesti

IDR Oy kehitti IDR-laiterekisterin alun perin terveydenhuollon laiterekisteriksi ja kevään 2016 lanseerauksen jälkeen olemme laajentuneet palvelemaan lähes 100 terveydenhuollon asiakasta sekä julkiselta että yksityiseltä sektorilta. Terveydenhuollon asiakkaiden lisäksi palvelemme nykyään myös muita toimialoja, mm. ravintoloita, rakennusteollisuutta, kiinteistöhuoltoa ja tietohallintoa.

Vuoden 2019 tavoite on kasvaa voimakkaasti kotimaan markkinoilla valituilla toimialoilla sekä muodostaa strategisesti merkityksellisiä kumppanuussuhteita. Vuoden 2020 tavoite on käynnistää laajentuminen kansainvälisesti valituilla markkinoilla hyödyntäen kotimaan markkinoilla opittuja toimintamalleja.

IDR-laiterekisterin kuvaus

IDR-laiterekisteri on älykäs laitteiden ja muun kiinteän omaisuuden seurantajärjestelmä, joka muuttaa organisaation laitedatan oikeasti hyödynnettävään muotoon tuomalla tiedot reaaliaikaisesti henkilökunnan älypuhelimiin – helposti vain yhdellä kosketuksella. Organisaation johdon näkökulmasta IDR auttaa tehostamaan laitteiden käyttöä sekä luomaan kustannussäästöjä mm. elinkaarikustannusten analysoinnilla. Lisätiedot palvelusta www.idr.fi